SELAMAT DATANG DAN AHLAN WASAHLAN



SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG SK BATU LAYAR
اهلا وسهلا ومرحبا بكم الي مجالنا الإنترنيت
WELCOME TO OUR SITE

Dapatkan info-info terkini dari sekolah kami dan buat guru-guru yang bakal ditempatkan di sekolah ini, kami ucapkan selamat bertugas. Kami memerlukan anda !!!! Kami memohon maaf kerana blog ini masih dalam proses penyelenggaraan...Insya-Allah akan dinaiktaraf dalam masa terdekat.

KAMI MENGUCAPKAN SELAMAT MENYAMBUT HARI MALAYSIA PADA 16 SEPTEMBER 2012 INI.

Sunday, May 6, 2012

FINAL KEJOHANAN BOLA SEPAK 7 SEBELAH

2 MEI 2012


Kejohanan Bola Sepak 7 Sebelah anjuran SK Batu Layar dengan kerjasama Yayasan Sabah Kudat yang berlangsung hampir sebulan telah melabuhkan tiranya pada hari ini. Kejohanan kali ini sekali lagi menemukan finalis tahun lepas iaitu Bobog FC (SK Padang) melawan LTG FC. Namun keputusan kali ini tidak lagi memihak kepada pasukan LTG FC yang pernah menewaskan Bolbog FC dengan jaringan 2-0 pada 2011. Pada 2012, ia adalah giliran Bolbog FC membalas dendam dengan jaringan yang lebih besar iaitu 5-0. Kemenangan ini sekaligus mengangkat Bolbog FC menerima beberapa anugerah iaitu pasukan terbaik, pemain terbaik kejohanan dan penjaga gol terbaik.

Manakala tempat ke 3 dirangkul oleh pasukan Perantau FC yang telah menewaskan Pasukan Lok Tuhog Team dengan jaringan 3-0. Penutupan kejohanan kali ini disempurnakan oleh Guru Besar SK Batu Layar Banggi disusuli dengan penyampaian hadiah kepada para pemenang.

No comments:

Post a Comment