SELAMAT DATANG DAN AHLAN WASAHLAN



SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG SK BATU LAYAR
اهلا وسهلا ومرحبا بكم الي مجالنا الإنترنيت
WELCOME TO OUR SITE

Dapatkan info-info terkini dari sekolah kami dan buat guru-guru yang bakal ditempatkan di sekolah ini, kami ucapkan selamat bertugas. Kami memerlukan anda !!!! Kami memohon maaf kerana blog ini masih dalam proses penyelenggaraan...Insya-Allah akan dinaiktaraf dalam masa terdekat.

KAMI MENGUCAPKAN SELAMAT MENYAMBUT HARI MALAYSIA PADA 16 SEPTEMBER 2012 INI.

Friday, July 1, 2011

LARIAN 1MURID 1SUKAN 1MALAYSIA

2 Julai 2011
Menyahut seruan Kementerian Pelajaran yang ingin memecahkan Malaysian Books Of Record, SK Batu Layar turut mengambil bahagian dalam acara larian yang diadakan serentak peringkat kebangsaan seluruh negara pada hari ini iaitu 2 Julai tepat pada jam 7.45 pagi. Larian ini diadakan di semua institusi pendidikan negara dan mengikut laporan berita kira-kira 4.1 juta pelajar seluruh negara menyertai larian ini.

Program di sekolah dimulakan dengan senaman ringan dan renggangan sebelum larian sejauh 1.5 KM mengambil tempat. Tepat sahaja jam menunjukkan 7.45 pagi, pelancaran larian telah dijalankan oleh Guru Besar En Asmun Amut dengan 2 orang murid membawa sepanduk. Selepas acara larian, sekolah telah mengadakan aktiviti gotong-royong

No comments:

Post a Comment