SELAMAT DATANG DAN AHLAN WASAHLAN



SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG SK BATU LAYAR
اهلا وسهلا ومرحبا بكم الي مجالنا الإنترنيت
WELCOME TO OUR SITE

Dapatkan info-info terkini dari sekolah kami dan buat guru-guru yang bakal ditempatkan di sekolah ini, kami ucapkan selamat bertugas. Kami memerlukan anda !!!! Kami memohon maaf kerana blog ini masih dalam proses penyelenggaraan...Insya-Allah akan dinaiktaraf dalam masa terdekat.

KAMI MENGUCAPKAN SELAMAT MENYAMBUT HARI MALAYSIA PADA 16 SEPTEMBER 2012 INI.

Wednesday, July 27, 2011

LAWATAN MAJLIS GURU BESAR RANAU

27 Julai 2011

Selang beberapa hari kemudian selepas lawatan oleh Program 14 Mutiara Pulau, sekolah sekali lagi dilawati oleh rombongan yang mana pada kali ini lebih besar daripada Majlis Guru Besar Daerah Ranau dan Kudat. Seramai 27 orang peserta berkampung selama hampir 2 jam di sekolah untuk meninjau persekitaran dan melawat segala fasiliti yang terdapat disekolah di samping berkongsi tips-tps2 dan teknik untuk memperkasakan program P&P di sekolah.

Rombongan yang telah melawar SK Karakit dan SK Lok Tuhog sebelumnya telah dibawa ke Pra Sekolah untuk majlis ramah mesra dan ucapan serta tayangan profail sekolah. Rombongan kemudiannya dijamu dengan juadah ruji Batu Layar khasnya dan Banggi amnya yang telah mencipta kenangan indah bagi para peserta rombongan yang mungkin baru pertama kali merasai 'putu'. Semoga dengan lawatan yang mengujakan ini akan menambah semangat mahabbah dan silaturrahmi antara pihak sekolah dan pihak luar dalam usaha membanting tenaga membangun modal insan.

No comments:

Post a Comment