SELAMAT DATANG DAN AHLAN WASAHLAN



SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG SK BATU LAYAR
اهلا وسهلا ومرحبا بكم الي مجالنا الإنترنيت
WELCOME TO OUR SITE

Dapatkan info-info terkini dari sekolah kami dan buat guru-guru yang bakal ditempatkan di sekolah ini, kami ucapkan selamat bertugas. Kami memerlukan anda !!!! Kami memohon maaf kerana blog ini masih dalam proses penyelenggaraan...Insya-Allah akan dinaiktaraf dalam masa terdekat.

KAMI MENGUCAPKAN SELAMAT MENYAMBUT HARI MALAYSIA PADA 16 SEPTEMBER 2012 INI.

Thursday, April 29, 2010

MERENTAS DESA SK LIMBUAK 2010



Sekolah sekali lagi menyertai pertandingan merentas desa tahun kedua anjuran SK Limbuak Banggi yang diadakan pada 29 April 2010. Pertandingan kali ini disertai oleh lebih kurang 70 orang pelajar daripada 5 buah sekolah yang menyertai. Sekolah menghantar 10 orang peserta dengan 5 lelaki dan 5 perempuan. Kejohanan merentas desa yang kali ini dirasmikan oleh En.Anuar Ismail, Ketua unit Sains & Matematik PPD Kudat mewakili pegawai pelajaran Kudat diserikan dengan pertandingan tarik tali 3 penjuru antara ibu bapa dan guru-guru serta lawatan ke menara Bonggi yang dibina di perkarangan sekolah tersebut.

Dalam pertandingan yang lepas, sekolah berjaya mendapat tempat pertama dalam acara perempuan. Malangnya pada tahun ini kita hanya mampu mendapat tempat ketiga bagi kategori lelaki. Akan tetapi kesemua peserta sekolah yang diiringi oleh Cikgu Armas Malanu, Cikgu Jumat Tangkoko dan Ust. Mohd Haafiz berjaya mendapat tepat dalam senarai 20 pelari terbaik. Hanya seorang sahaja yang tidak berjaya mendapat tempat. Semoga kejohanan akan datang peserta kita akan lebih menonjol dan mengharumkan nama sekolah.

Lelaki - Mohd Ruslee Saiduna(3), Maslan Ali Osman(6), Halifatul Muslimin(8), Arman Alban(11), Zazilin(18)
Perempuan - Nurnadilla Tuarah(15), Norsila Amin(16), Darnie Isnirin(17), Haslizah Hercules(20), Inah Shapree

No comments:

Post a Comment