SELAMAT DATANG DAN AHLAN WASAHLAN



SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG SK BATU LAYAR
اهلا وسهلا ومرحبا بكم الي مجالنا الإنترنيت
WELCOME TO OUR SITE

Dapatkan info-info terkini dari sekolah kami dan buat guru-guru yang bakal ditempatkan di sekolah ini, kami ucapkan selamat bertugas. Kami memerlukan anda !!!! Kami memohon maaf kerana blog ini masih dalam proses penyelenggaraan...Insya-Allah akan dinaiktaraf dalam masa terdekat.

KAMI MENGUCAPKAN SELAMAT MENYAMBUT HARI MALAYSIA PADA 16 SEPTEMBER 2012 INI.

Saturday, April 3, 2010

MSSM KUDAT 2010



23-26 MAC 2010

Bersempena MSSM peringkat daerah Kudat yang lalu, MSS zon Banggi juga telah menghantar peserta hasil pemilihan dari MSSD Banggi baru-baru ini. Sekolah kita tidak ketinggalan dari disenaraikan apabila olahragawan 2010 Mohd Ali Hercules, pemenang pingat emas lompat jauh Mohd Hairul Amat dan atlet pecut perempuan Emiliah bt Tuarah telah menyertaim MSSM kali ini dengan diiringi oleh Ust Mohd Haafiz.

Boleh dibanggakan apabila Zon Banggi berjaya membawa pulang 1 pingat emas dan menduduki tempat ke-4 daripada 8 zon yang bertanding serta merupakan kejayaan emas pertama dikecapi selepas hampir 11 tahun tidak mendapat sebarang pingat. Walaupun pelajar kita tidak memenangi sebarang pingat dalam MSSM kali ini, namun mereka tetap memberikan saingan kerana rata-rata mereka ini berjaya masuk sehingga ke peringkat akhir. Semoga pada masa akan datang Banggi akan mampu melahirkan lebih ramai atlet yang berkaliber dan berjaya.

No comments:

Post a Comment