SELAMAT DATANG DAN AHLAN WASAHLAN



SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG SK BATU LAYAR
اهلا وسهلا ومرحبا بكم الي مجالنا الإنترنيت
WELCOME TO OUR SITE

Dapatkan info-info terkini dari sekolah kami dan buat guru-guru yang bakal ditempatkan di sekolah ini, kami ucapkan selamat bertugas. Kami memerlukan anda !!!! Kami memohon maaf kerana blog ini masih dalam proses penyelenggaraan...Insya-Allah akan dinaiktaraf dalam masa terdekat.

KAMI MENGUCAPKAN SELAMAT MENYAMBUT HARI MALAYSIA PADA 16 SEPTEMBER 2012 INI.

Monday, May 16, 2011

KEJOHANAN BADMINTON BEREGU LELAKI 2011

16-17 MEI 2011



Bersempena dengan Hari Guru 2011 ini, Unit Kokurikulum SK Batu Layar telah mengadakan kejohanan Badminton Beregu Lelaki Tertutup Banggi. Kejohanan yang diadakan pada petang Isnin sehingga tengahari Selasa dengan disertai oleh 14 beregu lelaki sekitar Banggi. Kejohanan yang diadakan di Dewan Serbaguna Kg. Batu Layar ini telah disempurnakan oleh Guru Besar SK Batu Layar Encik Asmun bin Amut.

Kejohanan kali ini telah menyaksikan pertarungan hebat dan sengit beberapa beregu yang mantap dan pantas. Pada pentas akhir kejohanan, beregu German yang terdiri dari Ajilin Tawan dan Matjan Ahtan bertemu dengan beregu Lamba iaitu Encik Asmun Amut bersama Leling bin Awang dengan berkesudahan kejuaraan kepada beregu German. Tempat ketiga dimenangi oleh beregu Oxford dan keempat adalah beregu Apache Darduzz. Hadiah-hadiah disampaikan kepada pemenang oleh Guru Besar SK Batu Layar.

No comments:

Post a Comment