SELAMAT DATANG DAN AHLAN WASAHLAN



SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG SK BATU LAYAR
اهلا وسهلا ومرحبا بكم الي مجالنا الإنترنيت
WELCOME TO OUR SITE

Dapatkan info-info terkini dari sekolah kami dan buat guru-guru yang bakal ditempatkan di sekolah ini, kami ucapkan selamat bertugas. Kami memerlukan anda !!!! Kami memohon maaf kerana blog ini masih dalam proses penyelenggaraan...Insya-Allah akan dinaiktaraf dalam masa terdekat.

KAMI MENGUCAPKAN SELAMAT MENYAMBUT HARI MALAYSIA PADA 16 SEPTEMBER 2012 INI.

Thursday, May 26, 2011

TAKLIMAT PROGRAM UPSR BERSAMA YAYASAN SABAH

26 MEI 2011
Bersempena dengan Program Klinik UPSR yang bakal dilaksanakan selepas cuti persekolahan semester pertama, satu taklimat staf SK Batu Layar telah diadakan bersama dengan penganjur bersama iaitu Yayasan Sabah zon Sabah yang diwakili oleh En. Jikim Rumangun. Program yang akan turut disertai oleh sekolah terdekat seperti SK Luthog yang turut dihadiri oleh Guru Besarnya En. Suhaili Ijalbrani dan dari SK Limbuak yang diwakili oleh En. Abdullah Chik dan En. Shafiq Wazzani.

Dalam taklimat tersebut telah dibincangkan tentang penetapan tarikh, pengurusan bajet kewangan dan pelantikan jurulatih dan penceramah jemputan yang berkemahiran dan berpengalaman bagi membantu pelajar tahap dua terutama tahun 6. Dengan berjalannya program ini, maka akan pasti pelajar mendapat pendedahan meluas dalam menghadapi UPSR yang bakal menemui mereka pada bulan september kelak. Akhir sekali guru-guru yang bertema 'Alam Hijau' bergambar bersama pada hari-hari terakhir persekolahan sebelum cuti bermula. Selamat bercuti diucapkan buat semua warga SK Batu Layar Banggi.

No comments:

Post a Comment